מי אנחנו?

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליאלורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליאלורם איפסום

קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליאלורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליאלורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליאלורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר קינץ

סיבות לנטישת לקוחות

כשלקוחות מרגישים שהשירות או התמיכה שהם מקבלים מהעסק אינם עומדים בציפיותיהם, הם עשויים לחפש אפשרויות אחרות. זה יכול לכלול זמן תגובה איטי, יעילות חלשה בפתרון בעיות, או חוסר אדיבות בטיפול בלקוחות.
מחירים מופקעים עשויים לגרום לנטישה, במיוחד אם הלקוחות מרגישים שהם לא מקבלים ערך יחסי מהעסק.
עסקים שלא משקיעים בחדשנות ובפיתוח מוצרים חדשים עשויים לאבד את עניין הלקוחות על פני הזמן. ללקוחות יש תחושה שהעסק לא מתקדם או משתפר.
אם עסקים מתחרים מציעים מוצרים או שירותים דומים במחירים נמוכים יותר או עם תנאים טובים יותר, זה יכול להביא לנטישה של לקוחות מהעסק הנתחר.

סיבות לנטישת לקוחות

כשלקוחות מרגישים שהשירות או התמיכה שהם מקבלים מהעסק אינם עומדים בציפיותיהם, הם עשויים לחפש אפשרויות אחרות. זה יכול לכלול זמן תגובה איטי, יעילות חלשה בפתרון בעיות, או חוסר אדיבות בטיפול בלקוחות.
מחירים מופקעים עשויים לגרום לנטישה, במיוחד אם הלקוחות מרגישים שהם לא מקבלים ערך יחסי מהעסק.
עסקים שלא משקיעים בחדשנות ובפיתוח מוצרים חדשים עשויים לאבד את עניין הלקוחות על פני הזמן. ללקוחות יש תחושה שהעסק לא מתקדם או משתפר.
אם עסקים מתחרים מציעים מוצרים או שירותים דומים במחירים נמוכים יותר או עם תנאים טובים יותר, זה יכול להביא לנטישה של לקוחות מהעסק הנתחר.

הפיתרון שלנו

פרסום בדיגיטל הופך לכלי אמיץ במהלך מאבק מול בעיות הנטישה והשמירה על לקוחות מרוצים. בסביבת האינטרנט החדשה, ניתן ליצור חווית משתמש מותאמת אישית על ידי שימוש במידע על פרופילי הלקוחות. באמצעות פלטפורמות חברתיות, חשמל אדום ושיווק יעיל באמצעות דוא"ל, ניתן להגיע ללקוחות מדויקים ולהעניק להם תוכן מעניין, הולם ושווה.


פרסום בדיגיטל מאפשר גם להרחיב את השיווק וההגעה לשוקים חדשים, דרך מודעות ממומנות וקמפיינים ממומנים בפייסבוק, אינסטגרם וגוגל אדוורדס. כך, ניתן להתמודד ממובטח עם סיבות הנטישה השונות, תוך בניית הודעות ממומנות שמתאימות בדיוק לצרכי הלקוחות. בנוסף, ניתן להשתמש בכלים של ניתוח מידע כדי לעקוב אחרי השיפורים ולהתאים את הקמפיינים בהתאם.


כדי להגביר את הפער בין המתחרים ולשמור על הלקוחות נצחיים, חשוב להבטיח קשר תקשורת פעיל ובריא עם הלקוחות. זה כולל תשומת לב לפידבקים ושאלות, שיפורים תדירים במוצרים ושירותים, והבנת החוויה האישית של הלקוחות באמצעות מחקרים ושאלונים. בעזרת מידע זה, ניתן להתמודד בצורה יעילה יותר עם האתגרים הנובעים מנטישת לקוחות ולהבטיח יציבות וצמיחה מתמשכת לעסק.

תהליך העבודה

פגישה ראשונית ובירור צרכים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך

בריינסטורמינג

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך

עבודה בפועל

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך

כבישת יעדים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך

תפריט נגישות

הגיע הזמן לשווק

נא מלאו את השדות הבאים, יש לבחור גם את סוג השירות המתאים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

הגיע הזמן לשווק

נא מלאו את השדות הבאים, יש לבחור גם את סוג השירות המתאים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם